Hola a tooos!

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Hola a tooos!

Mensaje por Invitado el Miér 7 Abr 2010 - 3:46

E UN POUCO TARDE PERO QUEROVOS SAUDAR A "OS ABELURIOS" E ESPERO COÑECERVOS PRONTO INDA QUE ESTOU LEXOS DA NOSA TERRA PERO HABER SI NO VERAN FAGO UNHA VISITA. V'SSSS pirat

Invitado
Invitado

Re: Hola a tooos!

Mensaje por Pepe Venade el Miér 7 Abr 2010 - 9:03

Ola QUE-MAU, pois podías decirnos dende onde nos escribes ho.....así nos facemos unha idea, non vaia ser que pasemos perto de onde vives e visitamoste, tamén podías contar que montura tes colega, en fin, que haber logo se no veran ves por estas terras e coñecemonos.
Saúde.
Pepe Venade
Fundador
Fundador

Cantidad de envíos : 560

Ver perfil de usuario

Mensaje por karlos arteixo el Jue 8 Abr 2010 - 23:53

QUE-MAU nunca es tarde si la dicha es buena (DICEN) .SAU2
karlos arteixo
Trastiño
Trastiño

Cantidad de envíos : 87

Ver perfil de usuario

Presetareime como ten que ser...

Mensaje por Invitado el Jue 15 Abr 2010 - 0:07

Compañeiros moteiros, perdoade que a primeira vez nin dixen ( donde vivo nin que montura teño etc..) ben ahi vai logo: teño unha moto que o millor non coincide cos vosos gustos pero e a que me puiden permitir , Honda Pan European , e vivo como xa notaredes fora de Galiza ,pero volvo cando podo por que inda que en Holanda podes disfrutar da moto alguns meses o ano, Twisted Evil mias ben so no veran e algun que outro mes por ahi , non e o mesmo que vos ahi que inda que tamen chove podedes vivila algo mais.
Espero podervos ver en algun momento pero inda que e dificil intentarei seguir as vosas andanzas co voso permiso,por medio deste foro e asi tamen non olvido o galego inda que normalmente falo castelà cos españois de por aqui, asi que si meto moito a zoca non me castiguedes moito. Saudos pirat

Invitado
Invitado

Mensaje por Pepe Venade el Jue 15 Abr 2010 - 9:27

Carallo meu, unha Pan casi naa, que conste que é unha moto que me gusta moito pero e moi cara, quen tivera cartos para mercar unha.
Pois que conste que pola forma da escritura non se nota que vives fora da Galiza e moito menos en Holanda. En canto a escrever en galego non te preocupes, todos e todas que estamos neste foro o entendemos perfeitamente, tamén o falamos entre nos de cando en vez, e igual que na sociedade galega loxicamente nos Abelurios ai xente de todas as ideas, de todas as formas de pensar, de aí que nos levemos ben, temos moito respeto entre nos.
Pois agardaremos até o verán se ves pola túa terra e así podemos ollarte e facer unha saída contigo.
Saúdos.
Pepe Venade
Fundador
Fundador

Cantidad de envíos : 560

Ver perfil de usuario

Mensaje por Alfonso Lopez el Dom 18 Abr 2010 - 21:16

Ben-vido o foro, espero encontres por estes lares a compaña que procuras e disfrutes da moto na distancia que as nosas monturas acortan.
Un abrazo dende Arteixo, A Coruña.
Alfonso Lopez
Trastiño
Trastiño

Cantidad de envíos : 63

Ver perfil de usuario

Mensaje por Juana el Dom 18 Abr 2010 - 22:05

Benvido ó foro QUE-MAU !!! cheers
Pasa e ponte cómodo, que aquí hai moi boa xente!
Un saúdo.
Juana
Fundadora
Fundadora

Cantidad de envíos : 115

Ver perfil de usuario

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba