I Concentración Motera MotoClub Sinfrenos Puebla do Caramiñal

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

I Concentración Motera MotoClub Sinfrenos Puebla do Caramiñal

Mensaje por jesbeg el Lun 21 Mayo 2012 - 16:05

Bueno pois esto e o que habia , cando eu cheguei , xa digo , o mellor a ruta que fixemos nos o noso aire posto que me fun por o Pino do Val baixando por Muros e fixen a costa toda hasta chegar a Poboa , como iba con tempo de sobra polo menos disfrutei de eso ,o tempo , pois de todo , dende choverme hasta granizo a saida de Cerceda ; a miña moto e esa gris que aparece debaixo de unha pantalla un pouco larga , a verdade que cando saquei as fotos eran sobre as catro e media , pero o ambiente que se diga ambiente non e que hubera moito , xa nin mais fotos saquei , como non fora sacandolle unha foto a cada moto da fila que habia .

jesbeg
Diablillo
Diablillo

Cantidad de envíos : 41

Ver perfil de usuario http://jabatosquad.com

Re: I Concentración Motera MotoClub Sinfrenos Puebla do Caramiñal

Mensaje por Pepe Venade el Mar 22 Mayo 2012 - 9:17

Vexo que non o pasaches tan mal, tremenda ruta que te largaches, non sabia que tiñas unha vespa Very Happy ....e broma, e broma, a túa que e unha 1300 ou a 1900?.
Pepe Venade
Fundador
Fundador

Cantidad de envíos : 560

Ver perfil de usuario

Mensaje por besugo el Mar 22 Mayo 2012 - 11:38

Que si Pepe que yo se la he visto, es la vespa gis que esta detras de la marron, esta trucada a 1900 con una mampara de baño en el frontal
besugo
Trastiño
Trastiño

Cantidad de envíos : 73

Ver perfil de usuario

Mensaje por Pepe Venade el Mar 22 Mayo 2012 - 12:22

Xa me parecía a min que non me deixaba ver ven o viga que está no medio geek
Pepe Venade
Fundador
Fundador

Cantidad de envíos : 560

Ver perfil de usuario

Mensaje por jesbeg el Mar 22 Mayo 2012 - 12:59

besugo escribió:Que si Pepe que yo se la he visto, es la vespa gis que esta detras de la marron, esta trucada a 1900 con una mampara de baño en el frontal

Oes que coño dis ti que me viches , que eu cando nacin non estabas ti ainda dandolle cachetadas no cu os nenos pa verme nada eeeehhh , home ainda cambiandolle a ese color recoñecichela , pois mira que lle queda ben o color ese marronciño tirando a mer..............bueno xa me entendedes jejejeje .

Bueno si non fora porque a vespa ten unha pantalla muy pequena podia ser Laughing Laughing
jesbeg
Diablillo
Diablillo

Mensaje por Invitado el Mar 22 Mayo 2012 - 18:42

yo no es que quiera llevar la contraria a nadie pero me parece que llegaste un poco pronto a la concentración, nosotros estuvimos en ella todo el fin de semana y no es que fuera multitudinaria pero la cantidad de gente que nos juntamos era un buen grupo que armó una buena fiesta. Para ser la primera y hacer mal tiempo no estuvo nada mal y nos dieron de comer a jartar y cosa buena.[img][/img]No sé poner aqui las fotos que demuestren lo que digo pero a mi me gustó al igual que a los que nos acompañaron.

Invitado
Invitado

Mensaje por jesbeg el Mar 22 Mayo 2012 - 19:50

Marconi ,como digo , cando cheguei eran as catro e media mais o menos , e o ambiente e o que ves nas fotos , non habia nada mais , ou eu non vin nada mais , eu nin dixen que estuvera ben nin mal , posto que non de motos pero si teño organizado eventos de outro tipo de motor e sei o que costa levar a cabo unha cousa de estas , osea que eu creo que en ningun momento veras que critico nada , solo puxen unhas fotos de cando eu cheguei alí e era o que me encontrei , nin dixen que fixeran mala ruta nin que diran de comer mal , posto que non podo opinar cando eu non estuven , e como digo solo o feito de poñerse a organizar algo de esto xa ten o seu merito , e mais nestes meses que tes concentracions por todos os rincons.
jesbeg
Diablillo
Diablillo

Mensaje por Invitado el Mar 22 Mayo 2012 - 22:32

Jesbeg no tomes a mal mi comentario no es mi intención, quizás sea que está mal redactado. Como he dicho llegaste temprano y no pudiste ver cuando nos reunimos para la ruta, que fue bastante tarde a las 7:30, el resto del comentario solo fue para dar a conocer un poco lo que allí sucedió no tenía ninguna mala intención.Perdona si te ofendí no lo hice a propósito .

Invitado
Invitado

Mensaje por jesbeg el Mar 22 Mayo 2012 - 23:45

No no tranquilo , que no me mosqueo nin nada polo estilo , e solo pa aclarar que non era con intencion de critica o do comentario que fixen sobre a concentracion , solo que si esperaba mais ambiente ou mais cousas no punto de reunion , posto que solo habia a carpa do chiringuito e a xente que ves ahí , como digo non opino do resto do dia nin do dia siguiente posto que eu non estuven , ainda que tamen che digo que iba a parar na concenracion si ou si , posto que a idea era facer a ruta o noso aire como dixen e facer a parada na concentracion , pero a parada foi mui corta debido o que comento de que non habia ambiente .

Pero tranquilo que non toma a mal as tuas palabras para nada , solo che respodin o teu comentario nada mais sin animo de entrar nin en discusions nin en ningun tipo de polemica .

UN SAUDO
jesbeg
Diablillo
Diablillo

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba